Plan 5

Hei alle sammen!

Da er vi snart i gang igjen. I starten kommer vi til å være i Trollvann på mandager og Grefsen på onsdager og torsdager. Den første uken er disiplinen SSL, ukene etter er den hovedsakelig SL. I perioden hvor vi står slalåm, er tanken at vi fordeler løperne mellom Simen og meg, slik at de nyeste medlemmene får stått mest mulig storslalåm. Men alle skal få prøve seg i SL-løypa!

Mandag i uke 3 legger vi opp til at løperne selv skal få velge mellom SL i Grefsen (med Simen og gruppe 4) og SSL i Trollvann (med meg).

Onsdag i uke 4 kjører vi fartstrening i Grefsen, for å tøffe oss opp før Åsliarennet samme helg. Denne treningen begynner tidligere enn vanlig for at vi skal få kleiva for oss selv. De som har, tar med SG-ski og fartsdress. Jeg tar med fartsmåleren!

Jeg er forøvrig bortreist førstkommende mandag, så da har Simen hovedansvaret. Onsdag er jeg tilbake igjen!

Emilie

Treningstidene er:

Mandag (Trollvann): 19:00-20:30
Onsdag (Grefsen): 19:00-20:30
Torsdag (Grefsen): 17:30-19:00
Legg igjen en kommentar

